вторник, 21 октября 2008 г.

alzazeera english




Noodkreet
Ik loop stage bij NT Gent deze winter.
Ik heb net te horen gekregen dat ik, in tegenstelling tot eerdere berichten, toch geen woonplaats heb in Gent in de periode dat ik daar moet zijn. Ik heb geen geld om elke keer heen en weer te reizen vanuit Rotterdam (22 euro per dag) en een jeugdherberg kan ik eigenlijk ook niet betalen (18 euro per dag).
Heeft er iemand heel toevallig een logeerkamer over oid?
Ik ben stil, lief en ik heb het druk (maw. De krijgt er geen huisdier bij die de hele dag in je huis rondloopt.) Ik kan een kleine onkostenvergoeding wel ophoesten.
Het gaat om de periode van 8 tot 23 december en 6 tot 15 januari van maandag t/m vrijdag.
Heeft iemand de gouden tip?

archive believe it not ripleys, alzazeera english, alzazeera net english, alzazeera news.



Комментариев нет: